Jump to content
Sign in to follow this  
JiGGaS'eK

Problem z odpaleniem gry

Recommended Posts

Witam. Problem pojawia sie juz na poczatku po odpaleniu maina pojawia sie na chwile biale okno i automatycznie sie zamyka po sekundzie przez launcher ta sama sytulacja. Dziwne jest to ze demon mu normalnie smiga a s15 woga juz nie. Wylaczone zostaly wszystkie zapory itp. nie posiadam zadnego antyvira, windows 10, sprawdzilem poprzednie podobne problemy ale nic nie pomoglo. Moze Ktos ma jakis pomysl ?? Z gory dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie to samo,ale mi pomaga wył. "Zaawansowana ochrona przed zagrożeniami" w antywirusie. Denerwuje mnie to,że za każdym razem muszę wył.tą opcje i odpalać launchera... Zobacz czy defender nie blokuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie prosciej dodac folder z cala gra do wyjatkow, wykluczen ze skanowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dodane do dep i do wyjatkow ale to nic nie zmienilo nadal jest to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś odpalić grę przez "WOG-UPDATER" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W windows defenderze folder dodany do wyjatkow? 

Przeskanuj tez system antimalware bytesem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w defenderze tez mialem, po wgraniau systemu z zachowaniem moich plikow tez nic nie dalo dopiero po wyrzuceniu wszystkiego z systemu i wszystkich moich plikow  i wgraniu wszystkiego od nowa zadzialalo, teraz dziala bez wylaczenia zapor i tych innych blokad. Dzieki za pomoc temat d zamknieci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki zamykam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.