Jump to content

malf

Gracze
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

malf last won the day on May 14

malf had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About malf

  • Rank
    Noob

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    tak na szybko znalezione, nie wiem na ile to wiarygodne ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ;-- Maximum Guild Members per Guild ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MaxGuildMember = 8 0 ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ;-- Disallow to disband Guild while owning a Castle or during Castle Siege event ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CastleOwnerGuildDestroyLimit = 1 ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ;-- Minimum count of guild members per guild to join alliance ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AllianceMinGuildMember = 10 ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ;-- Maximum count of guilds can join alliance ;------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AllianceMaxGuilds = 3
  2. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    @Glocker Latam od 6 do 9 selupanów co dzień, od 2-3 tygodni. Udało mi się dozbierać do 5 itemów ambition na 1 postaci na DLu(nadal brakuje jednej) w między czasie kupując jedną za wc. Latałem swego czasu na dużą ilość kundunów tak 4-5 dziennie również przez 2 tygodnie. Tym dorobkiem udało mi się zdobyć może 2-3 seedy. W taką "godzinkę" zbierania uzbierasz na przepranie 1 może 2 seedów. Jeżeli chciał byś jeszcze w między czasie robić Meduse, God'a, Nightmare (które też nie zajmują minuty), wbijać GR'y, zbierać zeny, farmić kamienie(wypranie 1 seeda to zazwyczaj 8b/8s), robić chaos castle co godzinę to chyba musiał byś grać 25/h dziennie żeby sobie zebrać wszystko.(a przypominam że są jeszcze inne osoby które robią to samo) Co więcej ci powiem, jesteśmy w posiadaniu LoT już ponad tydzien i przeprałem lekko licząc ze 170 seedów (a to trzeba na kazdego mieć acc, exe i kamienie) i nadal nie posiadam seedów do połowy moich rzeczy. Ponadto jeszcze dochodzi wbicie wingów lvl 4, a już szczególnie 4FO. Albo wingi 3 (zebrałeś Condor Feather z Crywolfa?). Nie ma takiej siły na świecie gdzie mógłbym uwierzyć że jednym kontem w miesiąc (a podobno nawet w 2 tygodnie) można latać w tym wszystkim. Uważam że jak na taki bardziej nastawiony na PvP serwer dojście do tego typu rzeczy powinno być możliwe na wiekszą skalę (sam osobiście zniechęcił bym się gdybym wiedział że do wbicia czegokolwiek muszę mieć przegranych 200+ godzin). Skoro targetem mają być jacykolwiek nowi gracze, a nie garstka kilku osób z 5 dodatkowymi farmami to powinniśmy zmienić ten mechanizm na znacznie przyjemniejszy. Jak najbardziej uważam również że set z sezonu 4 powinien odstępować setowi acc z sezonu 14 jak również ten socketowy set powinien byc łatwiejszy w zebraniu i wysocketowaniu. Ostatnim słowem jeszcze nawiąże do X-Shopa z którego niestety, zamiast pozostawić wszelkie rzeczy dropowi i praniu to można kupić zbyt wiele rzeczy.
  3. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    Z tym akurat muszę się absolutnie nie zgodzić. Powiedz mi szczerze ile postaci posiadasz do dodatkowego farmienia i czy uważasz że każdy nowy gracz na serwie powinien posiadać po 3-5 dodatkowych farm żeby był w stanie wbić chociażby zen na pranie seedów (nie wspominając o dropnięciu socketów z bossow, acc oraz exe). Grając tak czysto uczciwie na jednej postaci uważam że niewykonalnym będzie wbicie socket setu na jednej postaci nawet w 2 miesiące. W tym momencie po miesiącu serwera chciałbym zmienić DL'a na coś innego ale wiem że kolejny miesiąc grindowania wszystkiego jest dla mnie gwoździem do trumny. Socket set, socket setem, powinien być traktowany jako defense/reflect set który pozwala na ustanie czegoś dłużej. Uważam że powinna być względem jego a np acc setu spora dysproporcja względem zadawanych obrażeń (np dodać obrażenia w przypadku korzystania z acc setu ale zmniejszyć defense). Nadal postuluje nad gruntownym przerobieniem drzewka master/majestic tak aby wybór danych "talentów" miał bardzo duży wpływ na grę.
  4. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    Dlatego to tylko do sprawdzania takiego czystego dmg na pve - nie wiem na ile tam można armor itd ustawić ale finalnie nie będzie sie to przekładać. Zweryfikowanie czy bardziej się opłaca taki a nie inny rozkład w drzewku talentów, sprawdzenie seedów lub exe/acc setów. Nie można tego tak porównywać do końca w PvP, bo jeżeli ktoś bije po 40k 4 razy na sekunde to po przemnożeniu tego przez armor i dd (czyli od każdego hitu -30k dmg) dużo więcej straci niż ktoś kto bije po 90k 2x na sekunde.
  5. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    Swoją drogą może by postawić kilka pojedynczych mobów z dużymi ilościami HP bez dropa i częstym respem(coś na wzór np elfów balgasa) - takie kukły do weryfikowania dmg. Np na arenie w kilku boxach lub gdzieś przed miastami. Fakt faktem nie sprawdzi to PvP ale będzie można względnie porównać dmg. Będzie można zmierzyć sobie czas jak szybko dana klasa zabija taką kukłę czy też porównać który set/ustawienie drzewek daje najwięcej dmg
  6. malf

    Propozycje dotyczące zmian, maj 2019

    Mógłbym prosić o wybanowanie ludzi którzy absolutnie nic nie wnoszą do tematu ? Jak chcecie sobie zrobić śmietnik albo oborę to zapraszam założyć sobie taki temat w offtopie. Żeby mógł być restart należało by na tej wersji co teraz mamy doprowadzić wszystko do takiego stanu w którym będzie wszystko ok. Co do administratora. To troche mam doświadczenie w prowadzeniu różnych serwisów i wbrew temu co się potocznie wydaje to te donate 20-30zł raz na 3 miesiące nie sprawią że zrezygnuje on z własnej pracy czy rodziny na rzecz prowadzenia serwera dla 100 osób. Jeżeli nie da rady być wszędzie to ja to rozumiem i chciałbym pomóc. Zauważcie że CS obsługiwany jest przez inny serwer a skupienie 50-70 osób w jednym miejscu na silniku z 1999 roku generuje różne dziwne rzeczy. Stałem na drugim stampie i miałem 2x DC, reszta mojego party 1x.
  7. Cześć. Gazowany miał fajny temat z propozycjami niestety został zamknięty(http://forum.warofglory.pl/topic/19398-moje-wypociny/). Bazując na jego temacie chciałbym zaproponować swóje propozycje do otwartej dyskusji. Zmiany dotyczące gry: 1. Zmienić długość respu bossów na interwał który nie będzie powtarzał się każdego dnia, i delikatnie zwiększyć ich czestotliwość. O ile Kundun i Selupan jest dla każdej osoby do trafienia tak bossy w stylu medusa/god przez niektórych mogą być nigdy nie zauważalne. Proponuje ustalenie częstotliwości co np 7-9 godzin tak aby każdego dnia mogły pojawić się o innych godzinach (przykładowo co 7h = 12, 19, 2, 9, 16, 23). 2. Wyłączyć czas oczekiwania na przełączanie pomiędzy warehousami (/wh). Irytująca rzecz. 3. Wyłączył bym całkiem komunikaty o zabiciu lub otwarciu bossów. Miałem kilkukrotnie sytuacje (grając DLem), że otwarłem sobie Selupana i cały serwer dostał o tym info. Z racji tego że DL bez sprzętu bije go strasznie długo to ktos zdążył przejść całe raklion i dobić mi tego bossa. Ogólnie - jesteś zainteresowany bossem, respem bossa czy inwazją to się pofatyguj. Liczenie respa z zabicia przez kogo innego jest słabe. 4. Podkręcenie nagród za cc, arca, cs. 5. Dodatkowy GM od eventów, załatwiania spraw tj. wymiana wingow, dodawanie nagród z GR i pilnowania porządku na serwerze - nie musisz wszystkiego robić sam Glory W razie czego oferuje swoją pomoc 6. Zwiększyć nagrodę za GR w postaci coinów tak aby można było GRami nadrobić kupowanie rzeczy ze shopa. Obecnie 1 gr = 1 item(średnio), można by to podbic do 1 gr = 2 itemy. Czyli credity x2 7. Discord serwerowy. Okej jest forum, okej jest chatbox ale z doświadczenia wiem że dużo bardziej spaja posiadanie takiego discorda jak również można tam większy przepływ informacji wprowadzić. Fora i strony www to już powoli przeżytek jako główne źródła informacji. 8. Aktualizacja regulaminu (http://medium.warofglory.pl/rules). Osobiście wyrzucił bym sporo rzeczy z niego natomiast wyklarował pozostałe. Nadal są w nim nieaktualne np. informacje o zakazie PK i KS. 9. Całość waluty została zmieniona na wc, może to i pójście z biegiem czasu ale wydaje mi się że stare jewele też powinny mieć znaczenie. Dodał bym możliwości wymian dużych ilości jeweli na jakieś przedmioty lub usługi. Ale do tego potrzebny punkt 5 Zmiany dotyczące klas: Chociaż uważam że niektóre klasy biją dużo to nie sądzę że jest to jakoś bardzo zbugowane. Uważam jednak że klasy w tym samym gearze powinny mieć równe szanse na zabicie się, a dzielić to powinny jakieś niuanse w stylu lepsze zarządzanie skillami, proce ignora lub exe/crit dmg. Obecnie jesteśmy w sytuacji w której niektóre klasy nie mogą zabić nawet afczących na helperze innych klas co jest swego rodzaju patologią. Uważam że trzeba doprowadzić sytuację do takiego stanu (boostując dmg lub obniżając defa), w którym kazda klasa ubrana w ruud sety(w końcu ten set jest zrobiony strikte pod dmg) będzie w stanie ubić afczącą klasę w socket gearze (może nie w 0.5 sec natomiast w sensowną ilość czasu). Natomiast w przypadku czystego duelu ten dodatkowy reflect będzie mocno wpływał na wynik walki. Z tego tytułu proponuję podbić wszystkim klasom (poza GL i Sumką) dmg o 20-30%. W razie czego oferuję swoją pomoc na wytestowanie wszystkiego. 1. Może da się zmienić coś w helperze żeby używał HP potek rzadziej np co 2-3 sekundy ? 2. Dmg z PvE mocno przekłada się na dmg w PvP. Skoro jedna klasa bije dark elfa od balgasa 5 min, a druga go składa w 30 sec to w PvP dysproporcja będzie identyczna. Do zweryfikowania. 3. Grow Lancerka to czysta loteria, aktualnie bazujemy na tym aby skill jej wszedł na ignorze (lub double/triple dmg) aby kogoś zabiła. Moim zdaniem są z tego 3 wyjścia: a) liczymy się z tym że ta postać zabija tylko wtedy gdy procnie jej ignore/double/triple czyli składamy ją pod ruud/acc set b) usuwamy z itemków pod GL ignore/double/triple i nie zmieniamy jej dmg c) wywalamy cooldown ze skilla i dostosowujemy go do reszty klas (niestety traci unikatowość) 4. Jeżeli się da to można by podkręcić drzewko majestic, niech ten poison/bleed zabiera z 5-10x więcej, freeze zdejmuje nie 15% defa a 40-50. 5. Ta sama sytuacja co powyżej dotyczy drzewka master, ustawiając drzewko pod dmg niech ta zmiana będzie mocno widoczna (np edr, crit, ignore nie 3% a 10-15, boostowanei dmg nie o 40-50 pkt tylko o 400-500). Dodatkowo niech pkt 1-10 dają dużo mniej niż 10-20 bo nikt teraz nie rozdaje 10-20. Def niech zwiększa defa nie o 100-200 pkt tylko o 1-2k. Niech wybór drzewka pod daną statystyke będzie mocno odczuwalny w dmg, natomiast drzewko w defa mocno odczuwalne w defie. Mocno przeskalował bym wartości tak żeby były widoczne. W razie czego można by zmniejszyć liczbę pkt do rozdawania tak żeby nie było możliwości rozdania punktów we wszystko. 6. Kolejna zmiana do drzewka master: występuje w nim zmniejszenie zużycia impa/angela. Myśle że można by to zrobić tak żeby po rozdaniu 20 pkt w tą statystykę imp byłby praktycznie nieśmiertelny. Tyle na teraz, w razie czego jestem skory do pomocy i otwarty na wszelkie formy współpracy. Pozdrawiam, Malf aka Jett
  8. malf

    moje wypociny

    https://gyazo.com/bcc71fb95ef0e266c96b6450febb3559 Oczywiście loot został skradziony
  9. malf

    moje wypociny

    Odsyłam ponownie: https://gyazo.com/426d53cfecffa0cc50adb787823b4e3f https://gyazo.com/c6145921630d2d009ee182db83bd535c
  10. malf

    moje wypociny

    Czyli wszelkich bugow takich jak zabijanie na hita przez zbugowane postacie nie mozna naprawiac juz w trakcie sezonu ? Nie badz pajek smieszny. Zabijales wszystkich na hita majacych full sprzet i dziwisz sie ze to zostalo naprawione
  11. malf

    moje wypociny

    https://gyazo.com/426d53cfecffa0cc50adb787823b4e3f https://gyazo.com/c6145921630d2d009ee182db83bd535c "zbalansowany GL"
  12. malf

    Bugi

    Fakt faktem ze GL w jakims srednim sprzecie (np wingami lvl1) zdejmuje na strzal mojego DL z calym exe setem +dd+hp+ddi7%+capa15 raczej nie sprzyja temu ze wszystko jest ok
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.