Jump to content
  • Announcements

ShortNick

Nowi Gracze
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ShortNick

  • Rank
    Noob

Informacje o profilu

  • Płeć
    Not Telling
  • Skąd
    Nibylandia
  • Nick
    HocusPocus
  1. Berserker u Summonerki

    Cześć! Jako wstęp zaznaczę, że probowałem opcji wyszukania po hasłach: "summoner" i "berserk", nie znalazłem tematów związanych z moim pytaniem. Próbowałem też pytać w grze, czy: "skill sumki berserk działa (...) bo nie widzę różnicy", lecz za pierwszym razem nikt nie odpowiedział, a za drugim..: "bo slepy jestes". Zauważyłem, że skill Summonerki "Berserker" nie działa jak powinien (przynajmniej jak było to założone przez WebZen/K2 Network). Ogólnie jej skill-e na oficjalnych serwerach działają (bądź działały jeszcze do sezonu 9, gdy ostatni raz tam grałem) tak: Reflect: 30 + energia/42 = wynik% - przykład przy 420 pkt energii: 30+10 = 40 (max ref ze wszystkich źródeł to 70% - o ile nie jest to tu inaczej ustawione) Innovation: 20 + energia/90 = wynik% (nie znam wartości maksymalnej - może jej nie być, co na high rate i tak bez znaczenia, gdyż w czasie rzucania debuffa większość mobów i tak by padła) Weakness: 7 + ENG/65 = wynik% (nie znam wartości maksymalnej) Sleep: PvP: 4 + energia/250 + (UserLevel-TargetLevel)/100 = wynik w sekundach PvE: 5 + energia/100 - TargetLevel/20 = wynik w sekundach i interesujący mnie najbardziej (przynajmniej na high-rate z wysokimi statami): Berserker: X(bazowy wzrost... nie pamiętam jaki) + energia/30 = wynik% Na screenach widać, że sumka ma 10k energii, więc pomijając bazową wartość tego buff-a, jej obrażenia wzrosłyby o 333.3(3)%. I choć na ekranie statystyk postaci jest to widoczne (a nawet z bazową wartością o której wspomniałem), to podczas samego ataku już nie. Co więcej po użyciu Berserka wartość "Wizardry Dmg" z ekranu statystyck nie przekłada się na obrażenia nawet w stosunku 1:1. 7631 - 14082 (+9716) dało by wartości od 17347 do 23798 jednak obrażenia Summonerki są dalekie już od tej najniższej wartości zamykając się w granicach 11k Bez Berserk: http://i64.tinypic.com/2aaer7b.jpg Z Berserk: http://i68.tinypic.com/2iar2bc.jpg Podsumowując, Berserker dodaje niecały 1000 do obrażeń przy 10'000 energii. Jeśli chodzi o autoatak, to bez Berserka na tych mobach postać zadawała po 87 (za każdym razem), natomiast po użyciu buffa od 87 przez 166, 184, 237 do 343 (w ciosie krytycznym). PS. Ktoś pewnie pomyśli, że na wysoko-poziomowych mobach obrażenia zawsze są niższe. Ja temu komuś przyznaję rację, lecz zauważę, że na pająkach i królikach różnice nie są znacznie większe. PPS. Jeżeli postacie/skille są pozmieniane, czy informacje o tych zmianach mogą zostać podane na stronie w "About", lub chociaż na forum? Oszczędziło by to czasu tak graczom, jak i Wam. PPPS. Na screenach używam Lightning Shock, nie widać jego animacji, bo ją.. usunąłem aby oszczędzić sobie lagów przy wysokich prędkościach ataku (podobna sprawa z Chaotic Diseier)
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.