Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Last week
  3. Informacje o nowej edycji / Information about new edition - PL: Poprzednia edycja zakonczyla sie 07.07.2019 - ENG: The previous edition ended in 07.07.20179 - PL: Credity za donate (przelew, paypal, payu) beda oddawane od 07.06.2019. Oddawane bedzie 100% wartosci creditow, bez bonusow oraz pomniejszajac o vipa jezeli byl zakupiony (wplaty bedziemy oddawac w postaci creditow na obecna edycje). Skany wplat nalezy wysylac do nas na maila: [email protected] , donate bedziemy oddawac od 26.07.2019r. - ENG: - Credits for donate (bank transfer, Paypal, payu) will be given away from 07.06.2019. 100% of the credit value will be refunded, no bonuses or diminished by vip if purchased (of payment we will devote as credits on current editions). Scans payments should be sent to us at the email adress: [email protected] , donate we will devote from 26.07.2019. - PL: Donate zostanie wlaczone 21.07.2019 o godzinie 15.00. - ENG: Donate start 21.07.2019 time 3PM. - PL: Vipy zostana przedluzone o 7 dni. Sub Vip zostanie uruchomiony 21.07.2019 o godzinie 15.00. - ENG: VIPs will be extended by 7 days. Sub Vip run 21.07.2019 time 3PM. - PL: Pierwsze Castle Siege odbedzie sie 04.08.2019 a cykl rejestracyjny ruszy od 29.07.2019 - ENG: The first Castle Siege will be held on 04.08.2019 and the cycle registration start of 29.07.2019 - PL: Nagrody za CSy, ranking edycji, prosze zglaszac sie na gadu gadu lub pm od 24.07.2019 - ENG: Prizes for Castle Siege, ranking edition, please message on GG or pm from 24.07.2019 - PL: CRYWOLF EVENT ruszy 27.07.2019r godz. 18.00 ! - ENG: CRYWOLF EVENT start 27.07.2019 time 6 PM !
  4. Glory

    Zmiany na edycji!

    1. Inny system expienia i resetowania postaci. Zmienny exp, reset stat, reset na www. 2. Inny system nagrod: co 50RR nagroda w postaci creditow. 3. Inny system nagrod bonusowych: co 100RR nagroda. 4. Stara strona serwera, powrot achievementow, automatycznych nagrod za RR itp. 5. Zmiany w PVP: - delikatny nerf RW na wszystkie klasy - delikatny boost BMa na MG 6. Zmiany w PVM: - delikatny boost RF i GL 7. Zwiekszona szansa na Steal of heaven do 50% z 25%. 8. Dodane itemy do mossa za zen dla RF, GL i RW. 9. Drop socketow z 4 i 5 slotami tylko z bossow. 10. Przedudowany xshop i usuniety webshop. 11. Za GP dodane box of kundun oraz jewel od kundun. 12. Do Gold kwiatkow za nagrode dodane kamienie Jewel of Kondar i Jewel od Kundun. 13. Zmienny exp, zalezny od Reseta postaci. 14. Nowe pentagramy w Bonus RR System. 15. Inne nagrody za Bonus RR System, mozna zobaczyc na www. 16. Exp na Vipie 30% wiekszy, na NoN 20% mniejszy. 17. Dodane srednie i duze potki many i hp, skonfigurowane odpowiednio pod pvp. Wiecej w publikacji: http://medium.warofglory.pl/about Jak cos mi sie przypomni dopisze 😛
  5. Glory

    propozycja kilku zmian

    Dodaj nowy temat i tam wybierasz ankieta 😛
  6. brajanek

    propozycja kilku zmian

    Sorry za dublowanie ale nie widzę ani opcji edycji posta ani możliwości dodania ankiety. Jeśli można to niech ktoś mnie oświeci na PM jak to się robi to dodam ^^
  7. brajanek

    propozycja kilku zmian

    Witam, mam do zaproponowania kilka zmian, które mogłyby urozmaicić grę oraz sprawić że edycja trwałaby dłużej. 1. Zmniejszenie expa Po co wprowadzić? Po to żeby wydłużyć edycję, ponieważ będzie ciężej wbić fulle i gr. Przy obecnym expie na full buffach niektórzy gracze potrafią wbić gr w 1-2 dni, wydaje mi się że to zdecydowanie za szybko. Niektórzy proponowali żeby zrobić kasowanie pkt za reset ale uważam że zmniejszenie expa będzie lepszym pomysłem. Rozdawanie pkt co 15-20 min może nie jest jakimś dużym wysiłkiem ale po kilku dniach expienia i wprowadzania niezliczonych ilości zmian w statach może stać się irytujące ilość zmiany expa pozostawiłbym do przedyskutowania. 2. Stopniowo zwiększać dmg i def mobów w zależności od poziomu mapy. Na przykład pierwsze 10 rr wbijamy na mapach w których znajdują się stosunkowo słabe moby, np. w tarkan, aidzie, icarus itp. Przy 10-30 rr kiedy jesteśmy już silniejsi idziemy do kanturu, karutan itp., a powyżej 40rr dopiero zaczynamy chodzić na najsilniejsze moby / najlepsze spoty. Wydaje mi się że to ciekawy pomysł, ponieważ obecnie przy wbiciu 15-20rr możemy już chodzić praktycznie na każdą mapę, chodzi się już tylko na najlepsze spoty i gra staje się monotonna. 3. Wprowadzić przelicznik liczba rr x ilość zen potrzebna do zrobienia rr. Im więcej rr, tym więcej zen potrzeba do wbicia rr. To można by było połączyć z poprzednim pomysłem i np. na tych silniejszych mobach leciałoby automatycznie więcej zen. Można też tak dopasować drop zen, aby stał się on istotną walutą w grze. Na niektórych serwerach (nie będę reklamował ) nawet po kilku miesiącach od startu edycji gracze sprzedawali drogocenne itemy właśnie za zen, ponieważ był bardzo wartościowy. Widziałem również ciekawy sposób na przechowywanie zen, czyli do sklepu dodane zostały coinsy o wartości 500 kk, 1kkk i 2kkk zen aby poźniej wrzucać sobie do depo i ewentualnie sprzedać za taką sama ilość zen do sklepu/ trade'ować z innymi graczami. 4. Wyrzucić seedy z xshopa, oraz socket sety z webshopa/xshopa Temat może być nieco kontrowersyjny i nie wszystkim może się spodobać ale uważam że wprowadzenie tej zmiany wpłynęłoby znacząco na długość edycji oraz urozmaicenie gry. Najlepsze sety zdobywamy tylko i wyłącznie dropiąc z bossów i kupując od innych graczy. Tak samo z seedami... do prania seedów potrzeba dużej ilości kamieni, exc i anc, co znacząco ożywiłoby handel na serwerze. Zachęciłoby to większą ilość graczy do bardziej aktywnej gry, ponieważ najbardziej wartościowych itemów nie można by było kupić od ręki w xshopie ani ws tylko trzeba by było trochę się pomęczyć aby je zdobyć można by było zastanowić się do jakich jeszcze bossów dodać drop socket setów, aby zwiększyć ich obieg na serwerze. Dodatkowo postawiłoby to serwer w dobrym świetle - mianowicie że nie jest ustawiony tylko pod donate. A co do osób które będą chciały zrobić donate... eq z blue aye fo+ddi to ciągle przecież bardzo dobra opcja, hmmm? Jestem świadomy że nie wszystkim wyżej wymienione propozycje będą się podobać, każdy zapewne ma jakąś swoją wizję idealnego serwera. Niektóre zmiany mogą być trudne do wprowadzenia np. dopasowanie odpowiedniego dropu zen, w końcu trzeba by było testować to godzinami a nawet i dniami aby mieć pewność że działa jak należy. Z pewnością przydałby się nie jeden tester. Mam jednak nadzieję że nie napisałem tego na darmo oraz coś się przyda przy ewentualnych zmianach na serwerze
  8. Earlier
  9. Glory

    Loading into Event Square

    Must waiting a few seconds. Try again I restart GS market. If not work send me your accountid and password on private messages.
  10. elixeyu

    Loading into Event Square

    here we go
  11. Glory

    Loading into Event Square

    Its strange because i test it and warp 3x times lorencia---> event square, event square ---> lorencia and all work fine. Can you send screenshot or video?
  12. elixeyu

    Loading into Event Square

    Hi again, loading into the actual map from another map doesn't actually work 100% of the time, for example I could be in Lorencia and select the mapping option to event square and the character model just disappears and leaves me locked out from any other option, requiring me to exit the game and loading it back up. I've tried deleting the game folder and reinstalling, downloading the game client from a different mirror, running the game with administrative privileges. Thanks again
  13. Glory

    Loading into Event Square

    What issues? Can write more information?
  14. elixeyu

    Loading into Event Square

    Hi there, I'm having issues with mapping into event square to do events, and wondering if there is a fix for this. Thanks
  15. Glory

    Buff Duration Runerki

    A ustawiasz tam jakis czas? co ile ma sie buffowac?
  16. Greegory

    Buff Duration Runerki

    U mnie jest to samo, nie dzialają skille w helperze na moim Rune Wizard gdy zaznacze Buff Duration i non stop rzucam sobie bufa gdy wyłącze Buff Duration skile działają tak jak powinny ale nie rzucam bufów. Tak sie dzieje tylko po dodaniu punktów master, gdy je wyzerowałem wszystko wróciło do normy i było ok i skille i buffy działają
  17. Glory

    QUEST 4 LVL

    naprawione
  18. Offenbach

    QUEST 4 LVL

    Glory nie dziala 4 quest pisze ,za kolege temat. wyskakuje blad ze location not found/terrain cos tam prosilibysmy o naprawienie , ew reczne wbicie tego questa jak sie da
  19. landikk

    Liczymy do miliona

    10473
  20. W sumie można zamknąć dowiedziałem się że odpowiada za to opcja: Hej, Nie grałem bardzo długo o i mam pytanie jak rozdzielić zbierane kamienie? Kiedyś się tak nie robiło po podniesieniu. Czytałem że rozdziela je gość: Ale przecież to nie są paczki i poza tym chce ode mnie jakiś symbol..
  21. SoVe

    Liczymy do miliona

    5x6x20x10lc
  22. Forsthir

    Liczymy do miliona

    10472
  23. Irokezik

    Liczymy do miliona

    10471
  24. Glory

    Wymiana seta socket!

    Replacing the seta socket with the same socket options (any socket item): 30 Lucky Coins or 1600 Gold Credit. Replacing a weapon or shield with a socket on the other with the same socket options (any socket item): 10 Lucky Coins or 600 Gold Credit To replace, please contact PM.
  25. Glory

    Wymiana seta socket!

    Wymiana seta socket na inny tak samo wbity (dowolny socket item): 30 Lucky Coinow lub 1600 Gold Creditów. Wymiana broni lub tarczy socket na inne tak samo wbite (dowolny socket item): 10 Lucky Coinow lub 600 Gold Creditów W celu wymiany nalezy skontaktowac sie na PM.
  26. Henrak

    Buff Duration Runerki

    przepraszam za błędy chodzi o Buff Duration Runerki jak jest zaznaczony to nie przełacza na atak
  27. Henrak

    Buff Duration Runerki

    Jak ustawie Bug Duration Sumonerki w Helperze to daje tylko Buffy nie przełacza sie na atak
  28. Glory

    Update: 14.1.2.9

    [14.1.2.9] [+][S14] Added new option to file, Common.ini -> PersonalStoreCoinType [+][S14] Updated description of ExpSystem.xml [!][S14] Fixed configuration of Skill_UseArea.xml [!][S14] Added ExpSystemCalc function to ExpCalc.lua which replaces ExpSystem section from FormulaData.xml [+][S14] Removed ExpSystem section from FormulaData.xml [!][S14] Fixed configuration of ItemSetType.bmd / ItemSetType.xml (removed set 118 from sections 7, 8, 9, 10, 11) [!][S14] Fixed load of Kubera drop in EachMonsterMapList.xml [!][S14] Fixed curse damage of summoner books [!][S14] Fixed quest index 181 gate number in GuideQuest.xml / Lang.mpr [!][S14] Fixed success rate does not apply correctly in chaos machine while creating selected wings [!][S14] Fixed a problem of item losing its mastery bonus options after use of Jewel of Kondar or Jewel of Excess on it [!][S14] Fixed an issue affecting skill distance check, mostly affecting fourth skills [!][S14] Fixed Senior Mixes does not support jewels stack systems [!][S14] Fixed selected rings durability decrease problem [!][S14] Fixed invalid element of Pentagrams and Errtels purchased from Cash Shop [!][S14] Fixed elemental damage does not apply on Shinning Peak Enhanced skill [!][S14] Fixed usage of stacked Jewel of Life on Pets to recover their HP causing lose of entire jewels stack [!][S14] Fixed hints not working for Scramble Event [!][S14] Fixed invalid move location after use of Town Portal in Arca Battle area [!][S14] Fixed ability to store unlimited count of Elena's Letter in inventory, allowed count now is defined by value of Overlap [!][S14] Fixed custom jewels stack issue [!][S14] Fixed coin type configuration is not respected
  1. Load more activity
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.